Werkwijze
This Is How We Roll
Met onze eigenwijze werkwijze brengt Leave Your Mark Events creativiteit en co-creatie samen om ervoor te zorgen dat jouw merk kan schitteren. Want wij zijn niet zomaar liefhebbers van het evenementenvak – wij zijn er verliefd op. En met onze passie willen we graag samen met jou die extra stappen zetten om het evenement tot een succes te maken. Onze werkwijze is gericht op het behalen van jouw doelstellingen en het creëren van een onvergetelijke ervaring voor je doelgroep. Laten we samen werken aan het succes van jouw event, zodat jouw merk echt kan shinen!
Stap 1
Team work makes the dream work
Gezamenlijke kick-off
Laten we gelijk goed beginnen, samen! Tijdens een gezamenlijke kick-off nemen we jouw (event)vraag en doelstellingen grondig door. We luisteren naar jouw merkverhaal en stellen de cruciale vragen om de achterliggende behoefte en motivatie te achterhalen. Uiteindelijk weten we alles over jouw bedrijf en vice versa. Aan de hand hiervan stellen we een uitgebreid actieplan op, zodat we samen aan de slag kunnen om het event tot een succes te maken. We gaan voorbij aan de oppervlakkige vraag en zoeken naar de diepere waarde die we kunnen creëren voor jouw merk en doelgroep. Klaar om te gaan voor het ultieme resultaat?
Stap 2
Het gouden idee
Ontwikkelen van het creatief concept
Nu we weten wat jouw bedrijf uniek maakt, gaan we aan de slag met het creëren van een concept waarin jouw doelstellingen, waarden, missie en visie samenkomen. We ontwikkelen een concept dat specifiek gericht is op jouw doelgroep en zorgen ervoor dat het bovenliggende plan perfect aansluit bij jouw merkidentiteit. Samen met onze strategische route vormt dit de solide basis voor jouw event. Het event bestaat uit meer dan alleen het moment supreme.
Leave Your Mark Events benaderd events als een campagne, waarbij elk moment telt en elk raakpunt van belang is. Van pre-eventmarketing tot post-eventmarketing, we nemen alles mee in het concept.
Stap 3
Het event komt tot leven
Puntjes op de I
Onze creatieve en strategische aanpak leidt ons naar het concept van jouw evenement. Als dit stevig staat, gaan we verder met het invullen van het geheel. Samen creëren we een uitgebreid eventprogramma, waarbij we rekening houden met alle details, van de locatie en catering tot entertainment en eventcommunicatie. Leave Your Mark Events bepaald samen met jou de tijdsplanning van het gehele evenement, zodat alles naadloos aansluit op jouw wensen. Uiteindelijk staat er een evenement of activatie die gericht is op het behalen van jouw doelstellingen en het creëren van een onvergetelijke ervaring voor je doelgroep.
Stap 4
Van concept naar echt
Productie
This is where the fun begins… In de productiefase gaan we aan de slag om het concept tot leven te brengen. Dit is het moment waarop het harde werk en voorbereidingen uit de planning- en creatie-fase concreet worden. We houden de communicatiekanalen open en werken nauw samen om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en op tijd geregeld is. Van de uitnodigingen die de deur uitgaan tot de laatste details op de dag zelf – Leave Your Mark Events is er om ervoor te zorgen dat jouw event een onvergetelijke ervaring wordt voor zowel jou als je doelgroep. Het moment suprême is binnen handbereik, laten we er samen voor zorgen dat het een groot succes wordt!
Stap 5
Ready to rumble
Go time!
3, 2, 1… De grote dag is aangebroken! Na maanden/weken van harde werk en voorbereidingen is het eindelijk tijd om het evenement te laten knallen. We beginnen vroeg om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes is geregeld. En aan het einde van de dag zullen bezoekers en opdrachtgevers met een glimlach op hun gezicht naar huis gaan, want wanneer jij blij bent, zijn wij dat ook!
Stap 6
Meten is weten
Evaluatie
Na afloop van het evenement is het tijd om terug te blikken op het behaalde succes. Wat zijn de hoogtepunten en wat kunnen we leren voor de toekomst? Onze evaluatie helpt ons om te bepalen wat goed ging en wat we kunnen verbeteren, zodat we ons kunnen blijven ontwikkelen en doelstellingen blijven behalen. Daarnaast kijken we naar hoe we het volgende evenement kunnen laten aansluiten op het afgelopen evenement, zodat we een consistent en doordacht verhaal kunnen blijven vertellen.